fbpx
>
Blogi
Petri Pätäjistö
27.03.2020

Näin turvaat taloushallinnon rutiinit kriisitilanteessa

Koronavirus on pistänyt arkemme sekaisin ja on nyt läsnä kaikkialla, halusimme tai emme. Me Talenomin Henkilöstöpalveluissa haluamme auttaa sinua, jotta selviät kriisin yli mahdollisimman pienin vaurioin. Toimialasta riippumatta yrityksen taloushallinnon arkeen kuuluu paljon rutiineja, jotka pitää hoitaa kriisitilanteesta huolimatta.

Yhteiskunnan vaatimukset jatkuvat kriisistä huolimatta

Toimintaympäristön muutoksesta huolimatta yrityksen on annettava tarvittavat viranomaisilmoitukset ajallaan. Lisäksi nyt erityisen tärkeää, että myyntilaskujen kiertonopeus on tiheää ja myyntilaskut tehdään mahdollisimman nopeasti. Kulupuolesta ei pääse kokonaan eroon, vaikkakin on tärkeää miettiä, mikä on olennaista ja mitä voidaan karsia. Nyt jos koskaan on tärkeää pitää ostolaskujen kierrätys ja maksuehdotelmat hallinnassa sekä ajan tasalla.

Mikäli joudut sopeuttamaan toimintaasi

Talenomin Henkilöstöpalveluissa haluamme auttaa sinua turvaamaan rutiinien jatkuvuuden, vaikka joutuisit sopeuttamaan toimintaasi tilanteen seurauksena. Alle yhden henkilön työkuorman organisoiminen assari-palvelun avulla on tehokas tapa mennä yli kriisiajan. Tunnemme valmiiksi Talenomin järjestelmät ja pystymme nopeasti ottamaan haltuun yrityksenne rutiinit! Alla kuvattuna tiivistetysti tehtäviä, joissa haluamme auttaa, oli sitten tarpeesi tunti tai useampi kymmenen tuntia kuukaudessa.
•    Palkanlaskentatietojen syöttäminen
•    Myyntilaskujen tekeminen
•    Ostolaskujen kierrätys ja projektimerkintöjen tekeminen
•    Viranomaisilmoitukset
•    Tilaus- ja toimitusprosessin hoitaminen
•    Yleisesti kaikki hallinnolliset ja etänä suoritettavat rutiinit

Ole rohkeasti yhteydessä ja mietitään yhdessä teille paras ratkaisu tilanteen selättämiseksi. Yhdessä olemme vahvempia kuin yksin!

Huolenpitävin terveisin,
Petri Petäjistö
Johtaja, Henkilöstöpalvelut
040 568 7570
Petri.petajisto@talenom.fi